DAG 1 - PRESENTERA DIG SJÄLV

Mimmi Olivia Bergström är mitt namn, inne på mitt 15de liv här på jorden och flyttade hit till den lilla hålan Fagersta  från Stockholms om 9-åring och bor där än idag. Jag älskar musik, att dansa och filmer där de pratar värmländska. Jag hatar falska människor, när nagellacket skrapar upp och laktris. Jag bor med mina föräldrar + tre djur, och sen vi drog vårt lass till Fagersta så följde den lilla släkten med eftersom.
Jag är helt värdelös på lagsport och teknik, men är pretty grym i skolan och på att ställa upp och lyssna. Jag är översocial, envis och kan för mycket onödig fakta men jag kallar det allmänbildad. Mina största intressen är musik, att skriva, dansa och resa. Jag är även intresserad av mode, i sina mängder dock.

Well, that about it. Mer info om mig lär uppkomma, men det här får räcka för nu.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0