BACK FROM DALARNA

Right now är jag sådär lagom skitarg för att jag kämpat med att göra det här inlägget, för mitt internet har segat ihop. Care, men jag är arg, så det spelar ingen roll.

Nu är jag tillbaka i Fagersta igen efter varit i Rättvik hela helgen. Har gått i kyrkan tillräckligt så det räcker för resten av mitt liv, 4 ggr om dagen liksom i tre dagar. You do the math.
Men har haft det kul annars, om man skippar allt gud-finns-och-älskar-er-snack.

Bildbomb kommer imorgon, mitt internet vill inte sammarbeta. Plus att jag är trött som bara den, det tar på krafterna att prata gud, he. Men en bild blire iallafall!

---

Nehe. Tydligen så blir det inte nå bilder heller. Orkar inte mer ikväll, så godnatt.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0