VI SITTER I SAMMA BIIIIIIIL

SÅÅ skönt med fredag! Ganska slappt dag idag i skolan också, SO svenska och konsert. Sen så kämpade man sig till stan med Agnes en sväng och köpte födelsedagspresenter. Fyfan, en sträcka som normalt tar 10 minuter att gå tog dubbelt så länge nu när det är snöstrom. Inge upphetsande att gå ut när man kollar ut, nej. 
Fast nu har det tydligen slutat snöa, bara för att jag skriver detta. Typiskt.

Ikväll ska man till Julia för att fira Sofie, så just nu sitter jag tejpar ihop hålen i paketet Sofie ska få. Jag är så värdelös på att slå in presenter att jag till och med har sönder kartongen. Fint. Presenten är dock hel kan jag försäkra er om! En jävla massa tejp bara. Poppar I samma bil samtidigt, lite halvgeeky sådär. Härligt låt dock, för vi har varaaaan.. Morsans favvoband typ, haha. Sött.

Nu ska jag försiktigt lägga paketet på ett säkert ställe så jag inte på något magiskt sätt har sönder den mer, och sedan bege mig ner mot köket! H-oj.

lookbook.nu


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0