SISTA DAGEN - MIN FRAMTID

Jaha, då kommer man till den här frågan som verkar vara obligatorisk för alla tonåringar:
Vad ska du bli när du  blir stooor?

Ärligt talat så vet jag inte. Eller ja. Jag vet vad jag INTE vill bli som rörmokare, mattant, Secoarbetare (och allt annat industrijobb) läkare eller jobba på SJ. Dock om det sista skulle inträffa så skulle jag iallafall vara trevlig.
 
Jag har mina tankar om min framtid, och det kretsar just nu runt musiker (obvious lixom, som jag pratar om de.) journalist, socionom av nå slag eller musikproducent.
Inget är säkrat än, men en sak är jag säker på. Jag ska bort från Fagersta!

Om man tänker utanför utbildningsgrejen och mer på mitt liv i allmänhet, är väl att jag hoppas hamna i en bra stad med en bra kille och få ett barn i guess, det vanliga mallen av en drömframtid typ.

Ungen ska heta Sigge iallafall.



I have the whole world infront of me. Watch out, here I come!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

:=)

2011-02-07 @ 19:01:23
URL: http://rixyrayban.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0