MONDAY TROUBLES

Hemma efter en vanlig dag i skolan, usch måndag. Men det är bara att stå ut i fyra dagar, sen får jag sportlov! Och tre dagar efter DET så kommer min favvostockholmare hit! Åh längtar!
Idag så har det varit som sagt vanlig måndag, yadayadayada. Brinell var och pratade om linjer, IGEN. Just nu så vill jag bara spy på allt som har med gymnasieval och liknande. Pendla, eller inte pendla, Fagersta eller inte Fagersta. Musik eller inte. Jag hatar verkligen det här, plus att det känns ännu bättre när inget blir som jag vill!
Dock kan jag samtidigt inte sluta längta efter gymnasiet...
Bjuder på en gammal sommarbild med för liten upplösning för att det känns som att den här jävla vintern inte tar slut. Och jag sitter vid mammas dator, bildarkivet tjohej!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0