FREE FRIDAY, BIRTHDAYKID

Lätt värda var vi att vara lediga idag efter igår. Älskar att gå i skolan på kvällen, jag har ju verkligen INGET annat för mig. Jag har inte alls träning i Västerås, nejdå.

Idag var man som sagt ledig, men har inte gjort speciellt mycket för de. Avesta med mamma, men sen har jag bara legat hemma. Har haft en skitdag, eller skiteftermiddag, och har bara varit allmänt sur och ledsen. Synd om mig, buhu fast ne. Iallafall. Min dag har alltså bestått av ingenting.

Nu ska jag sova, så jag sover bort surigheten. HOJ!

GRATTIS BÄSTA SOFIE SOM FYLLER ÅR IDAG! Lite fint sådär när det är 10 minuter kvar av hennes dag, men men. GRATTIS UNDERBARING!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0