DAG 15 - MINA SYSKON

Jag har en bror. Eller ja. Halvbror, på pappas sida. Dock är han 11 år äldre än mig och bor i Stockholm. Niklas heter han, och vi delar inte samma efternamn. Vi är inte lika alls till utseendet, bara vår pappa som tycker det. Vi är dock lika envisa och har samma humor.

Vi är väldigt nära, för att bo 20 mil ifrån varanda. Vi hatade varandra när vi väl bodde ihop och vi bråkade hela tiden. Vi bodde ihop från att jag var tre till jag var nio, och då flyttade han ut i samband med att vi flyttade till Fagersta. Jag saknar honom jättemycket, och försöker träffa honom så ofta jag kan. Åker snart igen, pallar inte sitta och ruttna i Fagersta. Han är den enda som verkligen inte fattar varför jag bor här. Tack brosan.


Min bror är awesome. Går väl i släkten.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0