DAY 1// SOMETHING YOU WANT TO DO AGAIN

Det finns mycket jag skulle vilja göra igen, och en del som jag ska göra igen. Typ P&L, Göteborg och såna grejer.
Men liksom, jag vet inte. Om man skulle göra om en awesome grej, då är det väl inte lika awesome?
De flesta grejer som verkligen var helt underbara kommer inte tillbaka, honestly det funkar inte så. Det är synd, för det finns saker jag gjort som verkligen bara händer en gång som jag vill göra om. Vissa saker är sånt som jag KAN göra igen (Som att vara ute hela natten och bara leva, att göra något helt crazy, se ett awesome band och så vidare) men inte med samma personer och då är det ju inte samma sak. För det är ju inte bara själva saken i sig som är det man vill göra om, personerna man gjorde det med är minst lika viktiga.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0