22.17//MIN JUL

Några bilder från min julafton. Ätit tills jag nästan spruckit, gjort chokladmousse med bästa morbror och öppnat julklappar. Ordinary chirstmasstuff, yep. Här över ser ni en av de klappar jag fick. Jag har tjatat LÄNGE om att jag vill ha ett nytt skal till mobilen och morsan verkade tröttna ganska hårt så hon köpte fyra åt mig haha! Alla i separata paket också, mor min är väl för go. Kommer dock bara använda två av dem tror jag hihi, ugglan och Union Jack. Annars på listan av julklappar hamnar linnen, mössa, parfym, converse, smyckesställ, träningssaker och massa annat roligt. Men min största och finaste present kommer inte på ett bra tag... Men den kommer!
Nu ska jag leka vidare, imorgon väntar ännu mera mat och sen Norberg.
GODJUL!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0