21.54//ENSAMHET ÄR INTE LIKA HEMSKT NÄR MAN ÄR TVÅ

Tjenare, idag var en bra vanlig dag. Bättre och bättre. Skolan som vanligt och luciaträning inräknat, och sen stan med Agnes som vanligt på måndagar medans vi väntar på 16.45-bussen. Dock så är vi så jävla rutinerade att vi missade den bussen och blev fast i Avesta till 17.45 istället haha. Jävla H&M att ha fina klänningar, fu. Vid bussen så träffade man en Hampus som man inte sett/pratat med på länge så vi hade en trevlig pratstund i bussen på väg hem. Himla trevligt!
Kom hem till kylan i Fagersta och vandrade hemmåt och det har tydligen snöat idag. Om man ska kolla på Facebook iallafall, jävla röra.
-
Här hemma har vi suktat fina kläder (jag vill ha creepers, NU), ätit kola och slitit. En vanlig måndag.
Nu ska jag sakta men säkert göra mig iordning för natten, älskar att sova för då går det fort i tiden. Känns bra just nu.
Jag kollade även igenom min sommar-mapp från 2010 och kände ett sting av sakand till mitt bruna hår^ Vad tycker ni? Jag älskar verkligen rött och det vore trist att färga tillbaka, men dock fett skönt att slippa alla dessa färgningar och skit. Eller förrsten, är inte mogen för att svika mitt röda hihi.
Men sakna får man. Sakna och önska får man göra hur mycket man vill, så brukar mamma säga.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0