21.39//THE TRUTH DOESN'T HURT AS MUCH AS WHEN IT'S SPOKEN OUT LOUD.

"Antingen så tar du dig i kragen eller så skiter du i allt och ger upp. Ditt val."
HEJ PÅ ER.
Dagen har varit lång och seg, simmat 1000 meter och gått igenom en vanlig torsdag. När jag slutat så var väl tanken att jag skulle träna men slutade med livliga disskusioner i köket med pappa. Jobbigt avslut på det dock, och nu känner jag mig lika mycket värd som en påse hundbajs. Eller snarare, känner att JAG SJÄLV tycker att jag är värd lika mycket som en påse hundbajs.
Spyr på mitt dåliga beteende mot mig själv och går och lägger mig. Inget piano idag.
Juste, måste packa. IMORGON. IMORGON.

Kommentarer
Postat av: tove

fan va du är snygg!

2011-12-02 @ 21:23:15
URL: http://tovekills.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0