17.55//CALL MY NAME

Slappsöndag, usch. Jag har blivit förslappad. Jag har inte satt min fot på Arena på dagar och jag känner inte att jag vill heller. Skulle ha dragit dit idag men sängen och lussebullar verkade viktigare. Dock så tog jag tag i min själv idag och bokade tre pass till veckan som kommer, fufan.
-
Annars idag så har jag inte ens klivit utanför mitt hus väggar. Tvingade mig själv att sova till elva (Vägrade inse att jag vaknat kvart i nio på en söndag.) och inte gjort mycket annat sen dess.
Alltså ett till alldeles onödigt inlägg haha. Så går det när man är 16, bor i en håla, är singel och har upptagna vänner typ. Ensam tjej haha.

Kommentarer
Postat av: ebba

SKOJA INTE! grrr

2011-12-11 @ 19:50:30
URL: http://eebbba.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0