15.58//O HEEEEEELGA NAAAAAAAAAATT!

Har noll röst kvar. Har sjungit ur mig allt med luciakören i skolan fyra gånger och sedan sjungit solo inför pensionärerna. Lucian gick bra, jag svimmade inte så att haha. Och linnet var inte så genomskinligt som jag trodde (Hoppas jag). Solosången gick bättre än väntat, är riktigt nöjd faktiskt. Har lite probs med det dr med att sjunga inför folk hehe, och ännu värre när jag inte får spela själv till. Men det gick som sagt bra, och om man får höra det från den grymmaste sångerskan någonsin så känns det ännu bättre.
-
Och nu ja. Jag är ganska besviken på mig själv. Jag hade bokat ett BodyJam-pass till ikväll, men är helt död efetr dagen. Fan vad jag blivit slapp. MÅSTE SLUTA, MÅSTE BLI HURTIG IGEN.  Fast inte idag. Mitt knä tillåter inte dans idag heller för den delen. FUCK LIFE VAD JAG HAR BLIVIT LAT.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0