14.41//LÖLLÖLÖLÖÖLÖÖÖ

Nej men hej på er, ångestens dag är här:SÖNDAAAAAG.
Kom hem för cirka en timme sedan, sliten som ett svin och hungrig som jag vet inte vad. Var ute på lite äventyr i Norberg avalla ställen med brudarna. Bilder togs visst, kul grej. Jag och jullän är fina vi, jag hade visst keps på mig också. Ska jag int et aoch skaffa mig en keps? Agnes tycker att jag ska det. Haha FYFAN.
Jag mår som jag förtjänar idag och det innebär dödhet och månkratrar i pannan, fan livet leker. Vid 6 drar jag en kebbe med Jull&jull och kanske Sofie och sen blir hem och träna inför torsdag. Torsdag. Haha Smedjebacken here we come!
Fram till dess ska jag fan inte flytta mig ur min säng eller separeras från min värmefilt förutom till duschen.
Ha en bra ångestdag, det kommer jag ha!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0