00.19//WE HATE YOU, PLEASE DIE.

Idag.
Idag har jag tagit en fika med min fina vän Gustav, och oroat mig lite för att han ska få en allergisk reaktion haha. Idag har jag vandrat runt i min stora tröja med skjorta under och haft fiskben i håret. Idag har jag kollat på Scott Pilgrim, så fin film. Diggar bitterfittan^ Här har ni soundtrackt, sött.
Kvällen spenderades inte i sängen som tänkt utan hos Jakob. Tre brudar (Egentligen bara en, Jonte var mer pussy än oss tre tillsammans så han mätte ut oss ganska bra)och två killar nerklämda i en liiiten soffaoch en skräckfilm på det. Asbra.
Imorgon åker jag och leker med Eirin, på tin. Har inte varit med henne sen första veckan i skolan. Vi ska spela och vara glada, underbart.
Nu ska jag sova, natti.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0