YOU MAKE ME SMILE

TJENARRREE!
Min dag har varit lång men kul, därrav ingen uppdatering. Har träffat min nya sångpedagog, gjort gymnasiets första NO-labb (Haha jag Gustav och Simon är bäst..) och sen varit med saknade Vendi. Missed her [-----------------x100] <--this much. Sen efter en regning promenad till bussen och sedan hem så sitter jag nu med röda färgfläckar på mina axlar, älskar att vara rödhårig ibland.
-
Imorgon är det fan fredag, och har ingen aning om vad jag ska göra. Jobba på lördag (och söndag, working woman) så antar att det blir att vara hemma. Buhu. Fredag och allt.
Nej, nu ska jag chilla till awesome musik och sen somna med ett fett leende, HÖRESSS!
Älskar gamla cambilder, haha petar pappa i huvudet mohahaha :pp

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0