PANIK OCH GODIS

Igår var det ja. Jag fick hem min efterlängtade Ipod, en ny jacka och annat krafs. Fett biff jag ser ut i min nya jacka, gangsta brush. Drog hem till Sofie på kvällen också, men låg mest på hennessäng och åt godis medans hon rensade sitt rum. Trevlig dag!
-
Så. Ja. Idag vet jag inte vad som händer,eller jo Gustav ska jag träffa. Sötgurra, mahaha. Men först så ska jag nog pallara mig ner i köket och visa mina kulinariska kunskaper. Känner ett krav efter kladdkaka, fo sho.
-
Juste. Fick panik idag när jag lite hipp som happ surfade in på Popagandas hemsida, HENRIK KOMMER DIT. OCH JAG KOMMER INTE DIT. Var nära att beställa enbiljett dirr, men efter ett tags tänkande och små panikattacker så kom jag på att det är ganska ovärt att betala 800 spänn för en artist. Fast det är ju inte vilken artsist som hellst, fanfan. Jag fåt leva på P&L-spelningen istället och kämpa mot ångesten.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0