/IGÅR/FREDAG/


HELLU PLÅGKEN.
Jag hade en bra fredag igår som ni kanske märkt. Skoldagen flöt på utan vi egentligen gjorde något vettigt, lite "matte" hit och lite "svenska" dit ungefär. Att vi sen hadetvå timmar musik gjorde bara saken ännu bättre. Efter skolan så var jag med Gustav, mycket underbar pojk.
-
Vid nio drog jag till Sofie med Agnes och var där med dem och Jullan. Vi satt mest ute och pratade o våra olika skolor, åt popcorn och drack päronsaft. Sånt man behöver ibland, bara träffa sina vänner. Vid elva så låg jag på hennes verandabord helt utslagen. Nya tider= ändra tiderna +  ingen mat = magkatarr. Och magkatarr i sin tur är fan det värsta som finns. Blir astrött, så alltså var jag nära att somna hos Sofie klockan elva på en fredag. Det kallar jag vuxenpoäng det.
-
Nu sitter jag här, tjugo i åtta och ska snart klä på mig, äta frukost och ta mig till jobbet. Sista helgen nu, så jävla skönt det ska bli! Och vi får hoppas att lönen kommer snaaart, pengakåt ohja.
Nu ska jag stänga av här och sätter igång, HÖRES!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0