TRUTHS/DID YOU KNOW?



Jag är värdelös på att städa, har saker överallt.

Jag heter Olivia i mellannamn efter stället där mina föräldrar träffades.

Jag äger två akustiska gitarrer, och vill ha en elgitarr.

Jag gillar att ha målade naglar, men jag kan inte ha det längre än en dag då jag biter bort naglacken.

På min bokhylla (Till höger på bilden ser man den lite) står det fem Vitamin Well-flaskor. Har ingen aning varför.

Jag är jättedålig på att vara seriös på bilder.

Jag vet för mycket onödiga saker.

Jag sjunger alltid i duschen.

Jag rapar som en hel karl, och jag tror seriöst att det är något fel på mig för det.

Jag vill se världen, jag vill resa. Dock vill inte min mamma röra sig utanför Sveriges gränser och pappa kan helt enkelt inte.

Jag älskar mina vänner.

Jag vill ha en panda. Eller iallafall hålla i en pandabebis.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0