TRO DET ELLER EJ, MEN JAG TOG MG UT IDAG



Med dessa två bilder kan man ungefär beskriva mig eftermiddag/kväll. Med humöret på noll och tristessfaktorn på 100 så fick jag nog och drog ut med jullan och soffan. Vi hamnade i cpp, en självklarhet. Vi pratade om såna där obehagliga saker som mengingen med livet, rymden och vad som finns om 20 år. Och vad som inte finns då.
Sen drog tjejerna hem, och jag drog till något som i vanliga fall ska kallas lägenhet, men vet inte om det ska kallas det. Inspelningsplats kanske? Aja, vi människor som inte var upptagna kollade på Svullo. Agnes tycker om hans dubbelhaka. Jag tycker om hans fina låt.

Nu ska släppa allt genom att ev. ta upp något att rita på eller skriva ett sånt där fint inlägg om hur känslosamt allt är just nu. Fuck it, jag får vara en PMS-bitch. Ni får dras med emo-inlägg någom dag framöver.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0