OCH MED SOMMAREN KOMMER...


Förra sommaren, jag var fan lite brun för att vara jag^


...Sommarjobb.
Idag fick vi lapparna från kommunen, men det kändes ganska ovärt med bara 2000kr. Men men, lika bra att söka. Fick även info om nått "Mitt sommarsprojekt". Lät najs faktiskt, bara att välja något projektliknande man vill göra i tre veckor sen efter det har man 6300 i fickan. Lät lockande.


Men jag bestämde mig för att leta utanför kommunen också, så jag har precis skrivit klart mitt personliga brev som jag ska skicka runt till arbetgivare (Oj,  ordet "arbetsgivare" lär extremt vuxet)


AJAAAA, det löser sig. Allt löser sig! Nu ska jag käka hallon, pizbres!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0