23.NÅNTING



Kan inte sova.
Kanske inte så bra att sova tre timmar mitt på dagen after all. ÄR JÄTTEPIGG OCH JÄTTEHUNGRIG. Och vill ha en pingvin, dom är coola. pingipingipingiviin

Jag kollade tillochmed på BigBrother idag. jag kommer in, jag rullar hårt, jag är kebabkåt - haha gurkan är faktiskt lite cool ändå.  Heh.

Nu måste jag sova, fast jag lär kolla på Scrubs istället. Och lär vara jättetrött imorgon. Jättetrött när jag ska gå i skolan, när jag ska gå från skolan, när jag ska fika med min vende och när jag ska bleka Agnes hår. Men de sket man i, får leka pigg! Fast egentligen så borde jag ha vant mig vid att lägga mig såhär sent.
Nu måste jag sluta skriv apå detta menlösa inlägg som bara bevisar att jag måste sova. NU.

GODNATTT

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0