OVER AND OVER AND OVER

Hellu.
Kanske lite dålig uppdatering, men w/e. Idag har jag gått i skolan, och sen så var jag med agnes. Vi pratade, sjöng och spelade, och brottades. Inget konstigt alls.
Sen så drog vi till stan och kollade på en politikdebatt, som vi fått som uppdrag från SOn. Det var faktiskt intressant, och jag signa till och med upp till att gå med i Fagerstas ungdomsråd! De ni!

Imorgon är det redan fredag, veckan har gått rysligt fort.
Efter skolan så sticker jag och Agnes till Norberg och tar foton hos hennes morbror, sen tar vi slagget hos Vendela. Niicenice, ska bli kul!

Nu måste jag sova, trött som ett jon.

kisses.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0