FREDAG

Efter en skoldag med mest politik, musik och ris så har jag umgåtts med sofie. Länge sen det bara var vi två, borde göras oftare! Kärlek till dig. Vi var ute en del, sen när det blev kallt som satan och myggen åt upp oss så gick vi till mig.
Bra fredag tycker jag.

Imorgon sticker jag till Norberg och träffar Vendela, och sover där. Fast det bli nog inte tidigt det inte.
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen på trean (?) sen sova. Orkar inte hålla ögonen öppna längre en dag som denna.


Sjukt gammal bild, förra sommaren. snyggt redigerad, verkligen. Pff.

Tiden går så fort. Jag hänger inte riktigt med.


Kommentarer
Postat av: Taraldolivia

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2011-11-23 @ 15:42:13
URL: http://taraldolivia.blognownow.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0