WE DON'T SLEEP WHEN THE SUN GOES DOWN.

Amen tjaaa.
S-L-A-P-P fredag. Två ''lektioner'' sen lunch, sen slut. Hehe, ovärt att ens gå upp till skolan ju :)
Iallafall, sen drog jag till Avesta med Moa, Emelie och Anna. Hade det kul, bra eftermiddag! Men jag kände att jag var lite halvjobbig, typ rastlös över något eller någon. Som om jag glömt något. Wierd.

Kom iallfall hem med en skjorta och lite småsaker:) Sen drog jag hem till min vendis och kollade lite på Idol (LINNEA IN MY HEART.) Sen så drog vi tyvärr ut utan andledning, schysst lixom(= Aja, drog till unkan en snabbis och värmde oss, sen så åkte jag hem med 22-bussen.
Höjden av ensamhet måste nog vara att sitta ensam på en buss, mitt ute i ingenstans, på kvällen. Inte ens mötande bilar liksom. Hur deprimerande är inte det?

Imorgon ska jag ner till stan med mamma en snabbis, sen vet jag inte. Agnes maybe? Ingen aning.

Tillståndet just nu är helt okey glad, halvtrött och illamående som ett as.
Så nu begraver jag mig i mitt duntäcke, PIZ AOOOOUT.


Shit, -2 grader ute. Det har till och med SNÖAT idag.
Dags att ta fram Goosen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0