THURSDAY EVENING

Sitter och poppar Camprock-musik, sjunger som satana, koolt

Imorgon är det fredag, så nice. Har dock matteprov imorgon, hope for the best. Sen sticker jag dirrrr till Norberg och får min helgdos av Miss Vendela Eriksson, saknat henne!
Sen så kanske min bror kommer upp och hälsar på, men om jag känner honom rätt så lär det inte bli så. Suck. 

Idag så hade jag segdag, gick till fyra. Men man har alltid kul med 9C hur som helst, love it. Sen drog jag till Västerås, men med massa jävla problemas on el väg (FUCK SJ, kort och gott.) och efter en halvbra träning stack jag hem. Ja kommer ha ont imorgon känner jag!

Jaha, ehm. Skaviseskaviseskavise. Aop. PIZ.



out a smile, and i aim it at you. You must have missed it, you allways do.
I miss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0