MY WEEKEND

Efter en totalbehövd sömn så steg jag upp vid tio på lördagmorgonen, tog tåget till västerås och umgicks någon timme med Crisse, John och Martin. Helt okey, kul att träffa killarna igen!(=
Sen så satte man sig på tåget hem, HATAR verkligen tågresan mellan västerås och fagersta! Så himla tråkig.

Runt halv åtta kom min little darling best friend Vendela, och släpade ut mig ur mitt hus och tog mig ut i oktoberkylan. Vi träffade lite folk ute, men tillslut var vi totalfrysta. Så jag och v gick hem till mig, slog på en rulle och mös järnet!

Idag är jag slitnare än slitnast, med en förjävlig hosta. Idag så spenderar jag dagen hemma, tjing!

and in the future, you can do you're runking by yourself!!!!!!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0