DANCE DANCE DANCE

Hehe, min uppdatering har sugit hängpung men jag har inte haft nå lust alls. That's life.
Mycket träning, vitaminbrist, varit helt borta. Skönt för en gångs skull att slippa tänka så mycket.

Kom iallafall hem från tävlingsträningen för ungefär en timme sedan, och under den tiden har jag duschet, ätit och glott på tv. Är helt lost i huvudet, men så himla värt de! Älskar att dansa.
Men det dåliga med det är att det får mig att tänka ännu mer på mitt gymnasieval, om jag kanske ska satsa på det...

Imorgon så ska jag träna. Haha känns som att hela min vecka fyllts av träning, det trodde jag aldrig om mig själv! Men vem gjorde ? haha. Efter det blir det att råplugga (När jag säger ''råpluggar'' så menar jag att jag kommer hamna framför ansiktsboken eller nått. Hihi)

Nu ska jag måla naglarna, och kolla på ögongodis på femman hihi.


closeup, nice.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0