2 STEG FRÅN PARADISE

Jag sitter för tillfället och lyssnar på Håkan Kungen Hellströms nya album, måste säga att det är riktigt bra!
18 dagar kvar....

Aaa men aa. The Morf says hello!
Efter skolan så gick jag, Agnes och Marcus till stationen för att lämna plansher till Moa som skulle på träning (snyft, vill också träna.) Sen så vid halv sju så gick jag med A & M ner till FH och kollade på innebandy. Lite smått chockad av att se en gammal barndomsvän, som man inte sett på tre-fyra år, spela i motståndarlaget. Wellwell, allt kopplas med Fagersta. Iallafall när det gäller mig.

Nej nu ska jag fortsätta lyssna. SÅ. BRA.


Min man, snart ses vi♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0