ONSDAG AS WE SAY IN SWEDISH TÖRMS.

Idag så mår jag bättre än igår, fyfan oturdagen för mimmi haha. Iallafall, idag så var det som sagt onsdag = slappa lektioner. Skönt såhär mitt i veckan. Sen ''efter'' skolan så fixade jag och resten av kamratstödjarna vår tavla till entrén, och jag måste säga att det kommer sitta ex antal ganska (läs:jävligt.) fula bilder på mig.
Men det bjuder jag på, man lever bara en gång liksom.

Efter skolan så har jag varit med Agnes, har mest chillat och så. Nu stack hon ganska nyss för att leka tränar-AG, och ramlar väl in här senare. Yeye.

Time for more fejjannördning. AHooooj!


Den här bilden gör mig mellankolisk.
Blir så supertaggad inför helgen då jag äntligen ska få se honom på scen (SUPERFREAKINGLAD!!!)
Men blir också grymt ledsen för jag saknar sommaren.
Äckelsnö utanför fönstret, vill bara att det ska försvinna. Eller ja lite mysigt kanske de är NÅGON gång i livet men inte nu.
Jag var inte skapad till dessa vinterdar.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0