JAG. HATAR. VINTERN.

Idag har jag fan andledning att hata vintern.
Först så måste man vada ut i snö för att komma till dörren på tåget till Västerås, sen när vi bytit tåg så måste vi stå i uppgången för hela tåget e fullt, med en småbarnsfamilj.
Sen så är det såklart problem på vägen pga snön, så vi får stå lääänge. Sen så ska man halka ut ur stationsbyggnaden. Plus att det är kallt som bara fan, och man har en pappa på kryckor. Men det var inte tillräckligt, nej vi åker ut till iskall Enebyberg och kollar på hockey i en ÄNNU iskallare ishockeyhall.
Efter det så åker man tillbaka till stationen, och så spelas dagens process upp igen, fast tillbaka.
Mm. Jag hatar verkligen vintern idag.

Nu har jag klagat lite, tack.
Imorgon har vi nå jävla profildag, och teater står på schemat. 9C ska spela teater.
Överväger att ta med videokamera, kan ju bli något fint att visa släkten på julafton. Yes.


orkar inte vrida bilden. Men andledningen till denan bild är att jag vill ha sommar och inte äckelvinter :((((((
Igga my face 2.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0