ÄR NOG VACKER SYN.

Som jag tidigare sa så ska jag försöka söka till Kulturama, gymnasieskolan som jag vill gå på till tusen.

Iallafall, så gick jag in på deras hemsida för några dagar sen för att checka intagningsprov och lite vad jag behöver veta. Jag klickade mig in på musikaldelen, och så hittade jag en lite intressant sak.

"Färdighetsprov till inriktningen Musikal
I dansprovet får du vara med om en lektion i klassisk balett och jazzdans där  tonvikten ligger på teknik, rytmik och koordination."

JAPP. Tydligen så om jag ska söka musikalutbildningen så ska jag alltså dansa balett.
MIMMI BERGSTRÖM. DANSA BALETT.
Jag inväntar skrattsalvor.


hellyeah lixom.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0