summer's in the evening

Jag drog ju med min kära lilla familj till Eskilstuna, ganska mysig stad nu på sommaren. Hittade lite fynd, tummen upp! När jag kom hem så var jag med Malin, känns som det var år sen vi umgicks.
Sen så drog vi till eskiln, och träffade Elin , Alex & Felicia där. Tog sen sällskap hem med Alex och Felicia.

Asså jag älskar verkligen luften nu på sommarkvällarna, varmt men ändå svalkande.
Om det inte var så att mina fötter var helt döda efter en dag i jesusdojjor, så skulle jag lätt tagit med mig Ipoden och tagit en långpromenad. Men icke, mina fötter skrek.

Imorgon drar jag till det underbara Stockholm, det bär av till Grönan! Ska bli grymt nice!
Dags att föna håret nu, och lyssna lite på clash.
slänger nog in en uppdatering tomorrow.

kisses!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0