OKEY, LET'S DO THIS!

Okey, ny blogg nu då!
Har varit en usel uppdaterare på mina tidigare bloggar (på bland annat devote.se osv) men den här ska de bli annat med. Jaja, säger man varje gång men men!
Designen väntar jag med, orkar inte just nu så den får se ut som skiiiit.

Spenderade midsommar hos crisse med han, fabian, vendis och pontus. Ganska trevligt faktiskt.
Tog oplanerat slagget hos vendela, och på kvällen så gjorde vi nget speciellt.
Idag vaknade vi vid tolv, hihi. Så fixade jag mig och gick hem till fabian och var med honom.
well, thats all for today!
Nu blire leta runt lite lookinspiration, samtidigt som eminem hörs i högtalarna.

kisses!

ballons
pic; lookbook.nu

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0