Dagar med vendis&agnis

Jag åkte till norberg igår och umgicks med Vendela och Agnes. Vi tog hand om lilla sötpajen Astrid också, sjukt söt men lite gnällig unge (a)
Cyklande, gående, ungar som skriker, pianon, nattbad, pizza. We love it!
Sen fick vi sitta barn vakt till 2 på natten, och sen gick vi och la oss 3. Upp halv 7 å morgonen efter. INTE nice.
Kom hem vid halv 6, så nu är jag död. Men dagarna var bäst, så jävla bäst ni är brudar!

Imorgon ska jag träffa agnes, och vendela också? jag har faktiskt ingen aning. Släkten kommer också, för min kusin fyller år 18. Kan inte fatta det...

Nu ska jag ta en ipren så inte min hjärnsubstans smetas ut på min vägg av huvudvärken, och suktas av snygga skor.

kisses!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0