THE GIRL IS BACK IN TOWN

Åh juste jag hade ju en blogg. Glömde de lite grann säger vi. HEJ.

Har varit kassast på att uppdatera, det är ju lov. Sen har jag mest spenderat tid på lan med sofie och killarna, vilket gjorde att bloggen fick ta smällen. jaja, ska bli bättre jag skaaaaa.

OCH IMORGON! Då tar året slut. 2010 har gått sjukt fort, men ändå har det hänt massor av saker. Jag jobbar på en årslista som åker upp på bloggen tomorrow, fint.
Och för en gångs skull så är jag färdig planerad inför nyår. Förra året så ändrades mina planer dagen innan, lite halvstressad för ett år sedan alltså. Men i år så är allting chekat och klart! Folket, maten, kläderna. Dutta mimsan.
Jag ska vara klädd som en kille förresten, jag och Vendela ska vara ett äkta par. Tror jag? Aja, jag ska vara mannen i huset iallafall.

Right now sitter jag iförd slappkläder och äter mango och choklad. Man måste ju frossa innan nyår höhö. Samtidigt lyssnarjag på musik, och tvn på samt datorn. Jag lovar att snart läggs in.
Ska fortsätta min fina bana till en kagge, HÅÅJ!

bild tagen för typ ett år sedan.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0