ÅRSLISTA 2010

VAD JAG HUNNIT MED ATT GÖRA ÅR 2010

1. Skaffat mig världens bästa gäng

2. Sett Håkan Hellström live

3. Varit på Granbo

4. Träffat bland de två bästa på Granbo

5. Varit på Popaganda

6. Varit på Gotland

7. Badat naken

8. Varit riktigt kär

9. Blivit sårad/ledsen

10. Bytt klass

11. Varit på 5 lan

12. Spelat CS

13. Haft slitna samtal med lika slita personer

14. Undvikit att bränna mig på sommaren

15. Photoshoot med Agnes

16. Åkt rullskridskor

17. Blivit mobbad för min tur på rullskridskor

18. Klippt av mig allt mit hår + lugg

19. Saknat mitt långa hår

20. Kollat på Fucking Åmål typ tusen ggr

21. Lärt mig spela piano

22. Massor av filmkvällar

23. Varit lagvärdinna för ett hockeylag

24. Hängt för mycket i Cpp

25. Haft blåbärspaj utsmetad i min säng

26. Konfimerat mig

27. Sparkat en kille på kuken av misstag

28. Badat i sjö/hav

29. Serverat på en 50årsfest iklädd 80-talskläder

30. Kommit närmare nya människor

31. Brytit kontakten med människor

32. Haft MVG

33. Badat med kläderna på

34. Lekt rockstjärna med en Guitarhero-gitarr inför hela skolan

35. Spelat jättemycket hillbillyvändtia

36. Blivit kamratstödjareoch fått nya vänner inom kamratstödet

37. Firat olika födelsedagar på olika sätt

38. Var den enda på hela skolan som hade en gul klänning på avslutningen

39. Åkt till Stockholm med Agnes och Vendela

40. Härjat i en tåguppgång

41. Varit med och passat ungar

42. Åkt på kryssning med bästa vännerna

43. Varit utklädd

44. Spelat in roliga videos

45. Åkt till Norberg väldigt många gånger

46. Varit blå

47. Tagit hand om folk i olika situationer

48. Dansat inför 200 pers och gjorde bort mig

49. Haft jobbiga tankar

50. Haft massor av låtar som jag kan relatera till någon, något eller en händelse under 2010

51. Gjort bort mig offentligt, men skrattat åt det ändå

52. Varit avundsjuk på de som åkt på festival

53. Kollat igenom Sex and the city-boxen minst sju gånger

54. Gjort saker jag ångrar

55. Friat på öppen gata

56. Tagit massor av självutlösarbilder med folk jag älskar att vara med

57. Blivit bra på ett skolkort

58. Härjat på bussar

59. Varit konfrencier

60. Levt två veckor utan civiliserat liv

61. Åkt pulka

62. Sjungit för högt på allmänna platser

63. Dansat till grymma låtar

64. Varit förvirrad

65. Varit lycklig

66. Skrattat

67. Varit med om obehagliga händelser

68. Saknat människor

69. Ätit sushi för första gången

70. Fått böter

71. Gått spökhuset på Grönan för första gången, och blev besviken

72. Blivit attackerad av en hund

73. Tältat

74. Lekt brittisk och failade inte

75. Varit mycket på fagge och kollat för mycket hockey

76. Varit i FH och kollat för mycket innebandy

77. Haft bihåleinflammation

78. Varit på fester

79. Tyckt att året gått för fort

80. Har haft ett helt okey 2010


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0