YOU MOVE SO FAST SO I FEEL LAZY.

Tjen.
Ligger nu i sängen och ska strax ner och möta vendela vid bussen. Hon sleepar over här hos mig tonight, så hon räddade min fredag;) hehe, vi får se vad vi ska hitta på...
I avesta köpte jag lite nödvändigheter, som värmeskydd & deo osv.

Sen när vi kom hem så beställde mami mina biljetter till Popaganda, jag säger bara WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEHOOOOOO!:D:D Så om en vecka står jag nog där på Eriksdalsbadet med mina favoriter. Både på scen och bredvid mig:) Åh längtar!
En brud som jag komme se där är Ellie Goulding. Hörde henne för första gången i morse, totalgrym tjej. Rösten är väldigt speciell, och texterna är underbara!

Guns and horses


Hittade en sjukt bra cover på ''Be mine'' (Robyn) Med Ellie och Erik Hassle! Jag är typ K-Ä-R.


Nej, nu tar jag biken och möter vendela!
kisses!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0