NO LIFE

Seriöst.
idag har jag och Agnes bara varit jävligt... Negativa, pessimistiska, ja. Vi Har inte haft ett pissss att göra på hela dagen, bara gått, suttit, klagat. Fagersta suger, nyhet? nej.
En ort full med konstiga människor, pizzerior, aliksar och inget att göra låter ju inte så speciellt spännande.
Förstår fortfarande inte varför mina kära föräldrar tvingade hit mig...
Annars så finns det mycket annat som irriterar mig idag. Men det är inte något som man ska ta upp här.


Som sagt. PESSIMISTDAG. Nu ska jag sova, hoppas på gladare inställning till livet imorgon, men inte just nu .
A girl needs to be negatvie sometimes.'

Sista sommarskoledagen imorgon innan the big test. GO MIMMI!


Kommentarer
Postat av: Crisse

Det där med alkisar lät rätt spännande (a

2010-08-05 @ 20:07:39
URL: http://yeslife.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0