LIKE A PYRAMID

Efter att ha haft en utedag med skolan hela dagen, så är man hemma. Regn, regn, regn. Fu.
Vi var dyblöta, skitsura och trötta efteråt. Never again!
Jag och Agnes drog sen hem till mig och åt godis och barnmat (hihihi) och kollade på film. Sen drog jag fram värmefilten också, så vi fick tillbaka värmen. Sen gick Agnes hem, och då kollade jag på Snabba cash med mami och papi. Grym film, ska nog läsa boken också. Joel Kinnaman, asså yum. Hubba hubba stuff, hehe vendela.





HAN E SÅ JÄVLA MADDAFAKKERFAKKING''MANOFMYDREAMS''-SNYGG.
(Fast den synen delar jag nog med halva sveriges kvinnliga befolkningen också.. Förstår dem.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

FUCKING HUBBA HUBBA STUFF!!!!

2010-08-28 @ 17:50:52
URL: http://vendelaviktoria.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0