HOME

Yep, stack till stockholm idag med mamma. Vi gick runt på söder, kollade i roliga affärer i sofo, fikade, shoppade lite också. Så himla skönt att åka bort, och bara spendera tid med mamma.
Fcick hem 2 toppar från Weekday (i LOVE weekdayrean!) en hatt & mina älsklade boots.
Sen när jag kom hem, så fixade jag i ordning trädgården. SKAFFA ALDRIG ÄPPELTRÄD. Don't even think about it.

Resten av kvällen spenderades med Agnes, Fidde & Gustav. Lovely!
Imorgon drar jag först till vattenskids-EM med ovanstående + Basse. Sen blir det THE BIG CHANGE. Eller ja, big och big.. Nej men ni fattar vinkeln.

Nu ska jag kolla runt lite på fejjan, sen sova.
kisses.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0