01.48//7 deadly sins

För att jag är väldigt uttråkad.

Lust: Something that I find attractive:
- Människor med alternativ stil av alla slag, SKÄGG<3, tatueringar och humor. Bra musiksmak är fan ett krav också. 

Pride: Something that I like about myself:
- Att jag vågar göra saker, även fast jag vet att det kan gå åt helvete. 

Sloth: Something that I dislike about myself.
- Jag är alltid den som älskar mest och alltid blir den som blir sårad.

Envy: Something I wish I was better at.
- Skriva musik. Eller rättelse, vara mindre självkritisk.  

Gluttony: One of my favorite foods.
- Ärligt, jag vet inte??? Men fan, en fet pizza men räkor, mozzarellaost och Vegas mellansås är fan heaven. 

Wrath: Something that gets me angry.
- Sexism. Normer. Könsroller. När folk antar att jag är gay/manshatare/ickerakad pga öppen radikalfeminist. FYI inget fel med att vara gay. Grejen är att om det är något jag inte är, så kränker det min personlighet. Sen med rakningen så ljög jag väl lite, palla raka sig hela tiden liksom. Sen manshatare är bara en trist koppling till feminister fast det strider mot det som feminsm står för.

Greed: Something I can’t get enough of.
- Orgasmer. Vem kan inte hålla med om det??? Och fika. Fan vad jag älskar fika. 

 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0