11.13//INSTANT CRUSH

Hej. Snodde en lista från Julia för att jag har inget bättre att berätta för er tyvärr. Det enda jag gör är att gå i skolan utan att vara produktiv, hänger med folk och fryser titt som tätt. Ska börja ordentligt med gymnasiearbetet efter detta, jag lovar. 
(Förlåt kikz för en lista, men jag bryr mig inte. LOL)
 
 
 
En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig?
Jadu. Hårspännen i näsan är alltid kul men inte så vackert kanske.
 
En bild på dig som är mer fördelaktig?
Men jo komigeeeen, alla gillar vi Mimmi med rosa hår. Det gör iallafall jag!
 
Vad har du gjort idag?
Jag har vaknat och känt ett stort NEJ över att gå upp, men jag pallrade mig iväg till skolan och hade samhällslektion. Dock tror jag inte att det var värt det, jag minns då inget från den lektionen. Nu ligger jag hemma och ska snart plugga. Buhu. 
 
Vad har du för framtidsplaner?
Oj shit. Har ingen jävla aning just nu. Jag vet iallafall att ett drömjobb jag har är att producera musik, vara DJ och göra radioprogram. Vill verkligen ha ett jobb där man bara pratar. Kan också tänka mig att jobba med reklam. Men just nu villjag INTE plugga, jag ska söka lyckan på andra sätt. Plugga kan man göra senare.
 
En bild från i somras:
Detta kommer alltid vara en av mina favoritbilden från Bråvalla i somras. En korthårig Mimmi med vin i handen, en däckad Anton och Filips håriga knä under ett vackert solsken. 

 
Vilken är din senaste googling:
MItt gymnasiearbete är att göra en podcast, så jag googlade "hur gör man en podcast" alldelles nyss faktikst hahahahaha. 
 
Vad köpte du senast?
Det jag alltid köper; Heroin och tyska prostituerade. 
 
 
Vad skulle du vilja lära dig?
Att prata franska, spela trummor, lära mig FL studio, att tro på mig själv. 
 
 
Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Då jag fortfarande går i skolan så får jag väl tänka över detta. Jag har alltid varit bäst i samhällsämnen och språk, så jag säger samhäll. Och musikteori. 
 
 
Kan du åka skateboard?
HAHA: Önskar att jag kunde dock. 
 
 
Är du en bra sambo?
Jovars! Jag städar, diskar, lagar bara mat om jag får laga till någon annan med, får stressångest av att ha det stökigt, behöver ej rastas eller underhållar. Jag är det perfekta husdjuret. 
Dock så kräver jag ensamtid, annars är det ditt huvud som ryker :) 
 
 
Det grövsta brottet du har begått?
Haha oj. Få se över mitt brottsregister. 
Druckit alkohol både minderårig och på allmän plats, köpt ut cigaretter, fildelat, cyklat utan hjälm och typ... eh... Snott godis på Ica för hundra år sedan?  Jag är iaf fett thug om inte annat^. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0