19.07//för vi ska ta studenten och då ska man åka båt


Tja. På väg hem från Stockholm och kryssningen. Har har en kul resa med roligt folk och nya människor. Har dansat hela natten, druckit bärs i hytter, skrattat, frusit på däck och gått och lagt mig vid halv nio på morgonen. Hade en bra fylla också, inga pikar utan mest jämn. Jag vaknade till och med utan någon baksmälla! Dock slog den till när vi väl skulle lämna båten (efter intag av ytterliga förfriskningar) och nu vill jag bara sova. 

Dock har det varit en mycket lärorik resa vilket har medfört vissa kunskaper:
• alkohol är inte billigare i taxfreen.
• Det lönar sig att ha rosa hår. Man syns och folk känner igen en, bjuder på öl och känner på mitt hår. Okej, det där sista var kanske inte så najs.
• Man kan inte hålla koll på folk. Det slutar vara med att man går runt i timmar och letar, vilket suger.
• Silja Galaxy har ingen vidare koll på vegiterianer. 
• Börja inte dricka dagen efter fast du tror att du kommer klara dig - det slår till sen.
• Jag ska aldrig besöka Leksand. 
• Kosmetiksavdelningens 50%-rea är farlig för plånboken.
• Spela inte på pianot utan att fråga. De finska superkärringarna går bärsärkagång då. 
• Nya människor är kul, men inte 20 st i en hytt. Det blir varmt. 

Såatteeeee. Jag är nöjd och glad kexchoklad (vilket jag köpte med mig hem HEHE) och nu blir det raka spåret in i duschen så fort jag kliver in i lägenheten. Puss och kram. 









Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0