01.46//touch



Ja jag vet, jag kan inte skriva regelbundet här. Sorri sorri men "livet kom emellan". Hah lol nej jag har bara inget att skriva. 
 
Under de senaste dagarna har jag inte gjort mycket mer än att gå i skolan, hängt hos Gustav med folk, fikat med Fanny, gosat med Mickis, skrivit en programplanering till mitt gymnasiearbete, firat både Tove och Sofie, färgat håret ännu med rosa, varit ledsen och varit glad. Äter skogaholmslimpa med jordnötssmör och lyssnar på Joy D i princip hela tiden, är skoltrött och har en gigantisk finne mellan ögonbrynen. 
Så. Godnatt. 
 
 
PS. HATAR JEPPE. Hela Paradise förstördes. Arg tjej. DS.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0