01.35//KOMMER ALDRIG HÄRIFRÅN, STANNA HOS MIG

Hej. Idag har jag varit på marknad med Mickis (köpte en tändare med Nirvana på <3333) och sedan hängt med henne, Norea och Cassandra som är i Avesta för tillfället. En mycket mysig dag. dDet har också varit helt crazy varmt ute, så najs. 
Annars då? Jo. Nej. Har skolångest men dessutom så dåligt samvete. Jag klagar över att jag inte tagit tag i mitt svenskatal (vilket jag MÅR dåligt över, jag brukar vara jätteambitiös så läraren verkar inte se att jag inte fixar det nu) men jag har vänner som har mer att göra än mig och de mår dåligt över det också. Jag vill bara fixa hela världen. Har även kroppsångest och mens. Känner hur magen växer för varje uns av mensvärk, och jag vill bara att mensen ska ta slut. Har inte ork eller tid att ha kroppsångest. Får inte ha kroppsångest. Jag går upp, men jag är beskymrad över att jag äter så kass mat och kassa tider.
Men jag kämpar. Och det är jag iallafall glad över. 
 
Är också ledsen över att snart tar tiden slut här och då finns det ingen tid för oss kvar. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0