01.34//JAG ÄR INGEN JÄVLA ÄNGEL

Tja. Skolan börjar imorgon och jag vill inte. Skrev dock klart mitt svenskatal idag, hoppas på att jag rockar det imorgon. Jag KOMMER rocka det. Annars så har jag shitloads av musikgrejer framför mig, måste hitta studentskor och väntar på min balklänning. Har kollat på Bridesmaids och jag har inte skrattat så mycket på länge, SE DEN GUYS. 
Under lovet har jag hängt, hängt och ja hängt. Hängt på Holmen, i Stockholm, på Norbergs marknad och hos Cassandra. Det har fan varit ett najs lov, även fast jag har mens och PMS from hell och snart kommer be om experthjälp för att avliva min livmoder i några dagar.
Är lite depp, mycket stressad och rädd för framtiden men jag har iallafall mig själv. Och de bästa kompisarna någonsin.  Nu ska jag ut och ta en nattiscigg (som om jag kommer kunna sova) och sedan försöka sova (alltså sitta vid Tumblr) innan skoldagen imorgon. Hare gött. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0