23.17//KALLT UTE OCH INNE

Torsdag och det blir bara kallare och kallare ute. Har idag varit i skolan och gjort nada MEN har ändå varit kvar och väntat på min sånglektion (som sög. Hade en dålig sångdag överlag idag). Har sedan hängt med först Agnes och sedan Norea och saknade Lois som nu är hemma från Norrköping. Jag slocknade rätt snabbt i Noreas säng och vid 18-tiden fick de väcka mig för då skulle vi på SSU-möte. Snacka om att jag var tjurig, jag hatar att bli väckt haha. Nääää, men mötet var trevligt. Är så glad att jag tog tag i det och gick med, jag som är så jäkla driven och intresserad. Plus att SSU Avesta är den mysigaste gruppen med männsikor ever. 
 
Just nu är det Sex and the City på tv, jag spånar tatueringsidéer (Ja jag VET att jag nyss tatuerat mig, men hey har för mycket tom hud) och bör lägga fram kläder till imorgon. Jag kan aldrig välja kläder på morgonen för då får jag beslutsångest av stressen och så kommer jag försent. Tycker at det är så trist att klä sig just nu, man vill bara varm. Fryser ju så satan i gatan mycket hela tiden.
 
Och imorgon är det fredag. Woopdedoo. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0