21.24//BLÖ

Jävla trökmåndag. Har inte gjort något vettigt alls i skolan och fuckade upp mitt humör på körlektionen. Jag har ont i halsen, fast bara på en sidan (okej!? känner jag). Har känt mig allmänt knasig i huvudet hela dagen, känner verkligen hur jag inte vill vara i skolan. Känns inte som om man gör något bra av tiden. Men jag vet att det är bättre att uggla i skolan än att sitta hemma själv och försöka hantera rsatlösheten. En bra sak idag dock var att jag träffade Mickis i någon timme, så länge sen jag fick hänga lite med bästisen.
 
Är annars rätt seg och nere, det är ju en sådan period som drar in så det blir mörkare och mörkare. Tänker mycket på att jag måste ta tag i så jävla mycket grejer som skolan, min mat och mitt självförtroende. Gymansiearbetet ska snart kicka igång och bara det är stressande. Jag äter så dåligt, bara massa godis och skit hela jävla tiden. Blir irriterad på allt jag stoppar i mig. Mitt dåliga självförtroende är old news. 
Sorry för the klagblogg, men hey fuck you. 
 
Ska nu ta bort sminket, byta om och sova länge. Efter utgången i Västerås så är jag fortfarande trött, så ska försöka somna tidigt ikväll. Good luck with that Mimmi, good luck. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0