21.18//PALE BLUE

Hej hej åh hemskt mycket hej.
Har gått och blivit krasslig/förkyld över en natt. Japp jag lyckas jag. Vi hade skräckfilmskväll här hos mig igårkväll (The Conjuring, helt okej film!) och direkt efter filmen så försvann min energi totalt. Jag kunde knappt röra mig och fick till och med lite feber. Jag blev lite knäpp ockås haha, jag var fullt övertygad om att om jag somnade så skulle jag glömma bort hur man andas. Det är Mimmi när hon är dåsig det.
Men jag tog mig upp dagen efter (utan att väcka mina fina övernattare Mickis och Cass) och har idag hinkat i mig litervis med vatten och vitaminbrusisar. Jag ska INTE bli sjuk! Inte till en helg iallafall!
Annars så har dagen varit helt okej. Jag hade sånglektion och det är alltid lika kul, sedan satt jag i sess med brudarna och då målade jag denna^. Jag är nöjd med den, då det är andra gången jag använde flytande tusch.
Sedan kom resten av klassen och så kollade vi på klipp från musikalen med vår regissör Jonas. Åh vad jag saknar det. Saknar dock inte hur illa jag sjöng haha. NEJ var positiv nu Mimmi. Du ramalde ju inte på scen iallafall.
 
Imorgon ska jag dels få upp min nya spegel och hyllor, sen ska jag till Ludvika med SSU. Ska bli kul.
Nu: Brusis och Hela Sverige bakar. Jag kan ju inte baka själv så.
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0